Back

ANUNŢ - APM Gorj organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a postului de asistent manager - proiect - Fish for Life

ANUNŢ

Având în vedere proiectul Fish for Life, cu perioada de implementare 01/09/2017 - 31/03/2022, în temeiul HG nr.286/2011, APM Gorj organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a postului de asistent manager, în afara organigramei.

 Concursul se organizează la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Gorj, în data de 2 martie 2021, ora 10.00 - proba scrisă și în data de 4 martie 2021, ora 14.00 – interviul.

Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii generale:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

    a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

    b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

    c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

    d) are capacitate deplină de exerciţiu;

    e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

    f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

    g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile: biologie, economie, știința mediului;
  • cel puțin cinci ani vechime în specialitatea studiilor;
  • specializare în achiziții publice (dovedită prin certificat de absolvire/atestat/diplomă);
  • participarea la implementarea a cel puțin 1 proiect cu finanțare externă nerambursabilă;
  • operare calculator: Microsoft Windows, Microsoft Office, Internet, E-mail (Certificat ECDL-Permisul european de conducere a computerului START);
  • permis de conducere categoria B.

Pentru înscriere la concurs candidaţii vor depune la Agenţia pentru Protecţia Mediului Gorj, str. Unirii nr.76, în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunțului, respectiv până la data de 19.02.2018, ora 14,00,  dosarul de concurs care va cuprinde următoarele documente:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie; 
  5. cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care  să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  6. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate care trebuie să conţină în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
  7. curriculum vitae.

Candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copiile de pe actele menţionate mai sus se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Concursul se va desfășura după următorul calendar:

19.02.2021, ora 14,00 – termenul limită de depunere a dosarelor de concurs

24.02.2021 – afișarea rezultatelor selectării dosarelor de concurs

02.03.2021, ora 10,00 -  proba scrisă

02.03.2021 - afișarea rezultatelor – proba scrisă

04.03.2021, ora 14,00 – proba interviu

04.03.2021 - afișarea rezultatelor – interviu

05.03.2021 – afișarea rezultatelor finale.

După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, proba scrisă și interviu, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afișării, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

Condiţiile de participare şi desfăşurare a concursului, bibliografia stabilită și calendarul de desfășurare a concursului sunt afişate la sediul APM Gorj, str. Unirii nr.76 şi sunt publicate pe pagina de internet http://apmgj.anpm.ro și pe portalul posturi.gov.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Gorj, Str. Unirii nr. 76, Târgu-Jiu şi la nr. de telefon 0253/215384, int. 105.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Resurse Umane,

Cojocaru Mihaela

 

 

 

 

BIBLIOGRAFIA

 

 

  • PARTEA VI - Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice, TITLUL III - Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice, din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotărâre nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
  • Legea nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanţele publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Hotararea 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57 din 20 iunie 2007 privind regimul ariilor naturale protejate, conservarea habitatelor naturale, a florei şi faunei sălbatice aprobată prin Lege nr. 49 din 13 aprilie 2011, cu modificările și completările ulterioare.

 

 

 

DIRECTOR EXECUTIV

Dr. ing. NICOLAE GIORGI